Co nowego
Nasza ŻaBuLa

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

Żabka poleca produkty marki własnej w czasie wakacji

Status
Nie otwarte na dalsze odpowiedzi.

KodixKodix is verified member.

Personel
Administrator
Moderator
Junior Admin
Dołączył
Lip 9, 2024
Wiadomości
10,090
Wynik reakcji
0
Points
9,999
Wiek
38
Lokalizacja
Warszawa
Website
kodi-system.pl
Kolejna odsłona kampanii „Głodny? Mniam to w Żabce!” pod hasłem „Głodny DobreGO?” zawiera szeroki wybór produktów marek własnych oznaczonych etykietą programu „Porcja DobreGO!”.

Żabka poleca produkty marki własnej w czasie wakacji

Żabka poleca produkty Porcja DobreGO!​

Zapraszamy do udziału w tegorocznym FORUM RYNKU SPOŻYWCZEGO I HANDLU, które odbędzie się 4-5 listopada 2024 r. w Hotelu Sheraton Grand Warsaw.
Według badania przeprowadzonego przez Polską Organizację Turystyczną, wyjazdy wakacyjne planuje aż 70% Polaków, prawie tyle samo – bo 66% respondentów – najdłuższy ze swoich wyjazdów spędzi w kraju. Najchętniej nad morzem (36% wskazań) i w górach (21%).

- Prosto i szybko może też znaczyć smacznie i różnorodnie. Chcemy, aby nasze produkty oznaczone etykietą „Porcja DobreGO!” zachęcały klientów, by na co dzień sięgali po zróżnicowane i wartościowe posiłki, które o każdej porze dnia czekają na nich w najbliższej Żabce. W wakacyjnej odsłonie akcji „Głodny DobreGO?” – prócz produktów które są już dobrze znane naszym klientom – pojawiły się też nowości – mówi Joanna Kasowska, dyrektor jakości i standardów zarządzania żywnością w Grupie Żabka.
Program „Porcja DobreGO!” to odpowiedź na potrzeby konsumentów, ich różne style życia, podejmowane aktywności oraz preferencje smakowe (w tym np. produkty roślinne, z wysoką zawartością błonnika czy białka). Produkty oznaczone etykietą „Porcją DobreGO!” posiadają bardzo dobry skład odżywczy, co potwierdza umieszczony na froncie opakowania międzynarodowy system znakowania żywności Nutri-Score „A”, „B” lub „C”. Charakteryzują się również tzw. czystą etykietą, co oznacza, że z ich składu wyeliminowano: konserwanty, polepszacze i wzmacniacze smaku, sztuczne barwniki, aromaty czy np. środki spulchniające. „Porcja DobreGO!” to jednocześnie zobowiązanie, mające na celu dbanie o jakość i dobre żywienie, realizowane pod hasłem: „Zrównoważone życie dla każdego i na co dzień” w Strategii Odpowiedzialności Grupy Żabka.

Na szlak, na plażę, w biurze i w domu​

Aż do końca wakacji, na półkach sklepowych sieci Żabka pojawi się wiele nowych, smacznych i pożywnych dań gotowych oraz przekąsek w jeszcze atrakcyjniejszych cenach przy zakupach z aplikacją Żappka. Dla tych, którzy będą w podróży, lub pracują w domu bądź w biurze, Żabka poleca m.in.: kanapki Tomcio Paluch, sałatkę Dobra Karma, falafel rollo z surówką warzywną i sosem koktajlowym oraz tortille.

Oferta produktów oznaczonych etykietą „Porcja DobreGO!” dostępna jest we wszystkich sklepach Żabka w całej Polsce – także w ponad 140 sklepach sezonowych, zlokalizowanych w miejscowościach turystycznych.

Akcji promującej produkty z „Porcji DobreGO!” towarzyszy szeroka kampania komunikacyjna. Autorem koncepcji kreatywnej jest agencja H2O, ta sama agencja odpowiada również za realizację materiałów BTL. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Value Media. Realizatorem spotów sponsorskich jest Studio Bites (reżyser Jakub Hajduk) oraz agencje: H20 i Gong.
 
Status
Nie otwarte na dalsze odpowiedzi.
Back
Top Bottom

Dear User!

We found that you are blocking the display of ads on our site.

Please add it to the exception list or disable AdBlock.

Our materials are provided for FREE and the only revenue is advertising.

Thank you for understanding!